ONDA.

sitter här och tycker synd om mig själv. på jobbet så är det en som håller på att gå en massage utbildning och självklart så var jag på att hon fick massera min rygg. jag kan inte beskriva med ord hur ont det gjorde och hon uttrykte sig såhär: ohjävlar, fan vad kul att massare någon med så mycket muskler och lika mycket knutar, asså du har knutar i hela ryggen. jag försöker fram att ja, jag har ju haft lite ont... hon förstog detta och jag kan knappt böjja ryggen nu och sen på slutet så masserade hon mina vader med och det fanns endel där med ;) nog om det. Nu har jag lagat kycklingsallad till min familj. kom nyss hem från eksjö efter en sjukt rolig träning :D och det var ju näst sista dagen på apun idag och det är lite sorgligt.. men jag fick en jätte fin present och de fick även en fin blomma och fika av mig :D och jag kommer ju vara där senare med :) imorgon laddar jag för tjejkväll med pizza och film. underbart :D nu ska jag kolla på kenza och tyra show och sova! puss.


over ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0