SOVER.

mitt liv är ganska tråkigt förtillfället och det finns ingenting att skriva det. inga snygga kläder har jag på mig. inga skor för den delen heller. stiger upp. jobbar. kommer hem. tränar. sover. så ser mina dagar ut. fast just ikväll så ska jag ner till skolan och hålla i information för 9orna. min lillebror. tänk att han har blivit så stor. my var här en stund och hämtade lite skor som hon behövde låna. så utbudet och kvällens val minskades lite. haha.  ska iallafall snart plocka fram lite kläder och se vad som är passande att ha ikväll. platta håret lite med. kan visa lite bilder sen. eftersom det är llite tråkigt att aldrig få lägga in några bilder. klickat hem lite skaker från hm. en ny jacka. gott. puss

-snart blir jag orolig. vad fan är problemet? ser inget. förstår inget, hör inget. kan inte hjälpa dig om du inte berättar.

Kommentarer
Postat av: !!

Lägg ner! sluta skryt med dina töntga skor................................................................................................................................................................................................

2010-10-13 @ 08:32:43
Postat av: malin

du kan lägga ner med att vara så töntig.

2010-10-13 @ 10:16:16
Postat av: Madde

skit i vad andra tycker, de är bara avundsjuka!

jag gillar din blogg, så fortsätt!

du är bra!!!

2010-10-13 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0