STÄD TIME'

god morgon på er allihopa ♥

Det har varit världens sämsta natt och jag har inte sovit någonting. så jävla ont i in tå så det är inte sant. naglen håller på att lossa fast åt fel håll. Kommer inte ens kunna ha skor på mig idag. sucks!
Men det piggar vi upp med lite winnerbäck och sovmorgon till 2. Sen jobbar jag till 10 ikväll och det är tur det, för annars hade jag gått in på hotellet och det suger 9/10 gånger.
Och för en liten stund sen flyttade alla mina sommarskor ut från min rum. Och dom plockas inte fram förran nästa sommar. Så nu finns det bara vinterskor, klackskor och Converse framme. skönt faktiskt :)
Nu ska jag gå och jobba om några timmar, inte lust med det någon stans. ska iallafall hinna städa klart på mitt rum och fixa mat innan jag går. puss


Jag kommer alltid att vara tillräckligt stark. för att klara mig.
Jag tävlar mot mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0