HAPPY GIRL.

vaknade av att massa bilar tutade utan mitt fönster. tack för det. har varit halvtrött hela morgon och när jag sitter i köket. vad kommer då? jo den gula postbilen med 2 paket till mig ett från hm och ett från nelly. detta gjorde min dag. även ifall både skorna och jackan är lite strort så får det stanna hos mig iallafall. skorna är så jävla snygga att jag skulle kunna dö. även om jag skulle tagit storlek 37. men det får gå och jag ska köpa en sula att lägga i. är helt överlycklig nu!  kommer nog lägga imn bild på skorna senare. börjar ju inte förran vid två idag. sitter och tittar ut på regnet och tycker att det är så sjukt mysigt när det regnar. hiih jag gillar hösten. my är här och bättrar tillvaron lite. puss

Kommentarer
Postat av: .

NechTack inga fler skobilder. Vi skitter i dina JÄÄÄFFFFFFLAAAAA SKOOOOORRR

2010-10-19 @ 21:33:12
Postat av: MALIN'

jag ska tala om för dig att du är en jävla tönt som skriver anonyma inlägg och jag lägger in precis vilka bilder jag vill och skriver vilka texter jag vill. Och jag bryr mig inte ett skit om vad du tycker. Jag tycker att du kan växa upp och skaffa dig ett liv. tack!

2010-10-19 @ 22:07:56
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0