LÖRDAG.

för tillfället suger allt. orkar inte ta tag i apun. orkar inte städa. bara för att jag är så jävla bakis. vid tio tiden tog jag musiken och gick gick bort till ellen där hon och linnea satt och åt frulle. sen var jag där några timmar. det är två sjuka tjejer som är så sjukt bra. skratt.skratt.skratt. gårdagen ja. började med fotbollsavslutning och det är ju lika segt som vanligt. gjorde mig skuldfri till hultsjö och fixade lite. känns lite tråkigt att lämna det undebara laget. menmen. stressade som en galning hem till ellen för att byta kläder och fixa det sista. iväg till vetlanda. där det var hur mycket folk som helst och jag hatar att stå i kö så jag gav upp det ganska snabbt och bestämde att vara utanför. och tur var det för alla säger att det var så tråkigt där inne. träffade lite nytt folk och hade riktigt trevligt ändå. nu ska jag sova lite till. är helt jävla död. jobbigt läge. fyyyyyyy. inga bilder har jag heller. eller så tar jag tag i mitt liv och börjar städa upp på mitt rum eller skriva apun. gud vad jag klagar. puss.

du var så snäll och så söt. ta mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: linnéa

du är knas babe!<3

2010-10-24 @ 20:17:51
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0