LALA IKVÄLL ÄR JAG TRÖTT.

nyss hemkommen från badhuset och det har varit så sjukt segt idag. men så är det ibland. Jag vill verkligen bara sova i flera veckor, vet inte varför jag är så trött hela tiden. Men om en vecka så är det lov och det kommer jag spendera med mina underbara vänner och hos min efterlängtade bror i malmö, men massa shopping. längtar lagom mycket :) nu ska jag tända massa ljus och hämta lite frukt och mysa ner i min äckligt osköna skinnsoffa. det är ju tur att den är snygg iallafall ;)) imorgon är det iallafall handboll som gäller och ännu en ny vecka och inte alls långt kvar tills fotbollen börjar. sjukt nervös och sjukt förväntansfull. puss.



1 eller 2, kan vi lotta? nej man lottar inte ut en känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0