CREO EN QUE JU

hemma från badhuset nu och det är så jävla kul att vara där uppe och jag trivs hur bra som helst. Ska snart gå och lägga mig, börjar vid sju imorgon. och är det sant att det ska bli snö ? lite konstigt att det ksa bli snö redan isåfall. :) jag tänker på hur mycket jag saknar alla människor nu när man inte är i skolan. Ellen, Linnea, My, Therese, Marielle, Lisa, Sophie och Fanny. Träffas ju typ aldrig nu. lite synd. saknar er hur mycket som helst. Men på Fredag blir det iallafall party med Ellen, My och Linnea. och det blir najs :D

Sitter och skrattar åt Ellen och hennes stavning. scones = skons. Camping = Kamping och massa andra roliga ord. Du är för bra vännen.  ♥



Kommentarer
Postat av: Tir'

och jag saknar dig Malin :D <3

2010-10-21 @ 16:48:15
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/
Postat av: Ellen Th

man kan inte alldit va perfekt (;

du är bättre vännen<3

2010-10-21 @ 17:22:16
URL: http://ellenthulin.blogg.se/
Postat av: linnéa

jag älskar er mina snyggingar!!

2010-10-23 @ 17:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0