BARA FÖR ATT.

segsegseg kväll. inte ba någonstans. Ellen och Nea undrade om jag vill vara med på filmmys med 3 lång filmer. jag är inte någon film nörd och tycker verkligen inte om dem filmerna som dom gör. så det blev att vara hemma. hade tänkt att springa en runda. men så tänkte jag att jag sparar lite på knäna tills imorgon. sista matchen. sen är det handboll som gäller. fullt ut. känns roligt. men komemr sakna fotbollen något fruktansvärt. ska leka pirat på badhuset imorgon med. kapten kork. mohaha.  Vill att det ska bli söndag. ska åka till jönköping och köpa skoooooor! helt sjukt vad underbart! :D

Bara för att jag har bytt ner mig lite. så hjälpte det inte. jag har iallafall kommit på att det är boxen som är felet. annars får vi köpa en ny tv till mig. men pappa lovade att vi skulle köpa en ny boxer imorgon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0