BOOORING.

hej. ledsen för sjukt dålig uppdatering. igår var världens sämsta dag. började inte bra med orintering. fel fel fel. sprang ut för att jag vill ha mvg men kom tillbaka med ig. jävla skit. hade iallafall sprungit ca 8 kilometer allt som allt. så ett bra träningspass blev det ju :) detta ska göras om på hälsobanken. kanske fattar lite bättre då. inte läser helt galet. på kvällen var det fotbollsträning. just sånna dagar som igår ångrar man att man är målvakt. just den som bara är där som ingen bryr sig om. ingen uppvärmning. inga skott. på 20 minuter typ. kul. sista träninegn var det iallfall. och jag blev inte ens svettig. känns verkligen sådär.

Ikväll blir det ganska så lungt. ska försöka hinna med att träna lite med. leta reda på min reflexväst.


en bild som säger att jag saknar sommaren. för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0