EN ANNAN.

jag har en annan vän. som jag alltid har roligt med. vi  snackar aldrig seriöst. nästan. men hon vet att jag alltid finns där och hon finns alltid där för mig. hon som kommer till mig bara för att jag har godis. elelr för att jag vil kolla på film. fast hon vet hela tiden att jag ändå bara sitter vid datorn eller gör något annat. men hon är alltid där. hon som ringer när ått kul har hänt. jag pratar i telefeon samtigt som jag sitter och gör nått annat. hon märker det utan att jag har sagt nått. hon som alltid säger - just vad jag tänkte säga. men du hinner alltid först. denna underbara vän heter fanny lisa andersson. puss

nu ska jag sova. bara för att.

fina du, jag tänker på dig. din hand.

Kommentarer
Postat av: Fanny

malin du är underbar. och tillsammans är vi speciella, men bäst<3

du är fin.

2010-09-26 @ 22:32:43
URL: http://anderssonfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0