EN GLAD FLICKA.

underbart vad glad jag är. nu blir det på riktigt. nu har jag ett lag att tillhöra. har aldrig kännt för att spela i u-laget. nu ska jag till Eksjö på onsdag och träna och se hur det känns. lite läskigt att komma till ett helt nytt lag. läxorna ligger på hög. men det gör inget för jag ska spela handboll. trodde det var ganska kört ett tag där. men nu är det nära. allt tack vare anny. försöker få med mig mina vänner till vetlanda på fredag. det går sådär än så länge. men bara att tjata lite till. Nu ska jag ta tag i alla läxor. historia. dokumentation x2. pyskologi. matte. ligger även efter med ett träningspass från förra veckan. så kanske tar en joggingtur senae ikväll. om jag orkar. vilket jag inte kommer att göra så nej. melissa horn är bra. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0