EN TRÖTT MALIN.

förutom att cooper testet gick helt åt helvete så har det varit en helt okej dag! Handbollsträningen var rolig. jag är mycket glad att vara tillbaka igen. och iår ska inget hindra mig. inga knän, inga fötter eller händer ska få vara ivägen. det känns som att det äntligen är mitt år. det är en underbar känsla. inställd fotbollsträning imorgon suger lite. men det blir iallafall gymmet och sen kanske jag går upp och simmar eller något. eller vilar en dag? nej. kan inte. måste träna. plugga med. känns som jag ligger efter med allting. fast det vet jag att jag inte gör. nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. måste sova. jobbig tisdag.
-det går bra nu.




vill. vill. men kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0