GOD EFTERMIDDAG

ja. kan ju börja med att säga att det har varit en ganska soft torsdag. idrott, sen simning. kan säga att det gick bättre att göra simningen och dyken n vad jag trodde. det sitter i lite sen jag var liten iallafall. klarade längddyka 25 meter. är ganska nöjd med det faktiskt. kan också säga att min stortånagel håller på att trilla bort. det är lite kul att se. lite äckligt. med tanke på att jag hatar fötter. och förbannat ont gör det med. men ikväll är det fotboll så det är bara att bita ihop. :D kan säga att jag har gett upp historian. för det första så fattar jag ingenting och för det andra så har jag hållt på med samma frågor i snart 3 veckor. och dom är fortfarande inte klara. historia är ganska så värdelöst enligt mig. går istället över till förskola, skola, fritidshem som är en betyldigt roligare kurs. snart mat sen ska jag damma lite. fy vad mycket damm det är på min svarta tvbänk ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0