GRATTIS FANNY.

en rubrik det var inte dåligt. idag fyller min lilla fanny 17 år. mass agrattis till henne. <3
min kropp säger. stanna hemma ikväll. plugga lite. kolla på film. gå bort till fanny. träna inte.
min hjärna säger. sluta vara så lat och åk till eksjö och träna och kom hem halv11. du har ju valt själv. postivit är iallafall att jag inte har ont. det är helt klart därför jag lyssnar på min hjärna ikväll. eftersom jag redan nu har bytt om till träningskläder. första passet för dagen. ännu en andledning till varför jag inte kan hoppa över träningen.
nu åker jag iallafall och tränar. imorgon är det förövrigt en efterlängtat fotbollsträning.
ganska slapp dag i skolan. slutade vid 2. men som vanligt sitter jag kvar i skolan på onsdagarna och pluggar. känns helt konstigt med tanke på att jag har 15 meter hem. men det är skönt att sitta själv och inget annat som stör. hemma hittar jag alltid något annat att göra. städa. typ. satt även och pratade lite med viktor så blev inte så mycket plugg iallafall ;) nu måste jag iallafall ta tag i den jävla historian med. jag dör av uttråkning. puss.

dagens bild. fanny


Kommentarer
Postat av: fanny

puss malin <3

fin bild. nej.

2010-09-15 @ 21:05:08
URL: http://anderssonfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0