HEMMA :D

nu har jag varit hemma ett tag. ovh jag klagar verkligen inte på att jag är stadsbor. fy fan vad mycket äckliga djur och sånt det finns. jag vågar inte packa upp min ryggsäck. eftersom jag är helt säker på att den är invaderad av skalbaggar. som är ca 3 cm stora. inte helt okej. skakade av mina regnbyxor och det trillar av skalbaggar. hade skalbagge i mina vantar. inte helt okej. hela skogen kryllade av skalbaggar. fy ;o
nog om det. kom hem vid 1 typ. sov en stund och nu har jag precis duschat. skönt. kände mig lite sådär ofräsch. nu ska jag gå och köpa nytt garn och sticka lite i väntan på fotbollsträningen. skönt att hostan har försvunnit med. är sjukt pepp på att tränan :D käkar ahlgrens bilar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0