KÄNNS BRA DETHÄR.

.. fick med mig matchkläder hem från eksjö. nu är det nära och fyfan vad roligt :D
känns också bra att halva veckan är gjord. nu är det bara idrott, simning, handbollsträning, spinning, fotbollsmatch och handbollsmatch kvar denna veckan :D känns förjävla bra. har också bestämt att jag ska ner på stan på fredag. mian vänner tvingade mig lite grann. blir nog najs det med. har tappat min tånagel. frächt. håller på att tappa den andra naglen med nu . det gör ont faktiskt.  nu ska jag duscha lite snabbt och sen sova till klockan 7 imorgon :D puss.

-jag mår så jävla bra förtillfället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För små skor kanske '__'

2010-10-01 @ 09:38:48
Postat av: malin

nejnej. köper skor som är lagom ;)

2010-10-01 @ 13:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0