LITE GLAD. LITE ARG.

lite arg för att det inte fanns några snygga skor i storlek 37 eller 38 på hela A6. och jag som så gärna ville köpa skor. jag är glad att jag för en gångs skull inte har handlat upp pengarna innan jag fått dom eller det har jag ju på sätt och vis eftersomjag har en ränkning på 600 kronor. lite saker fick jag med mig hem iallfall. ett par jeans modell helt vanliga. inomhusskor. björnborgtrosor. lite saker till mitt rum. en ring. mamma köpte det till mig eftersom hon tycker att jag är så fattig ;)

Jag tänker på hur skönt det är att vakna upp en söndag utan att vara bakfull. vilken härlig känsla det är! gillar mitt nya liv ;)

Nu ska jag ta tag i historianläxan! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0