RANDIG DAG.

hej. bara för att jag hatar tisdagar så blir det aldrig något bra av den dagen. imorgon är det redan 15 september. och fanny fyller 17 år. det gillar lite. och jag hoppas jag får tårta :D
gymmer på hälsbanken är lika med mycket folk och inte alls mycket gjort. sprang iallafall två kilometer som uppvärmning och sen lite armar. gick hem. åkte ner på stan. träffade my. köpte glass. en underbar flicka detdär. nu ska jag plocka fram mina badkläder för ikväll är det vattenaerobics som gäller. mamma tjatar om att det är så bra för kbän och leder. och eftersom jag tränar tillräckligt så är det nog ganska bra med lite skonsam träning. tycker även att det är mer tantgympa. men man kan ju ge det en chans. ses alla pensionärer. tycker även att alla kan ha det så kul på speedwayen ikväll. tack och lov ska inte jag dit. kan säga att det går helt okej i skolan. fritte, han är lite konstig. fanny slåss. johan, ingen kommentar och alex. inte han ska vi inte prata om..
har haft lite tråkiga inlägg utan bilder. så här kommer dagens och gårdagens. bilen längst ner visar mina nya skor, dock ser man dom inte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0