SKOLFOTO

kom hem från skolan för någon timme sen. skolfoto idag. hållt till i den salen hela dagen. fotografen säger till mig. det stcker ut hår från ditt huvud, ska det det ? panik! iallafall en skön och avslappnad dag.

Nu ska jag ta tag i mitt liv för några minuter ocg packa till handbollsträningen ikväll. sen ska jag sova lite eller kolla på en film. vila iallafall.

Igår gick jag runt sjön med bilbo. fick en massa supersöta bilder. som jag inte lägger upp nu. jag tycker det är skönt att gå. gå själv. tänka på sina misstag. nej så illa är det inte. men att tänka på mina problem. det är så alla behöver tid att tänka. för alla har något sorts problem. jag kom iallaall fram till att jag tycker om att vara malin.



det finns ingen känsla
det finns ingen smärta
det dinns bara tankar
om dig och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0