SOVA KANSKE.

varför hamnar jag alltid framför datorn istället för att plugga?
här sitter jag iallafall. käkar paprika och är nöjd över dagens träning. nu är det bara att ladda om till handbollen imorgon. tycker faktiskt att det är ganska skönt att slippa morgonpasset imorgon. blir hårdadre träning på kvällen.
förövrigt så hade mamma köpt det nya graffiti nails tillmig som förövrigt inte är så jätte nytt. men har velat ha det sen det kom ut och nu fick jag det. men gud vad besviken jag blev. det ser verkligen ut som man har haft på nagelacket i flera dagar och inte orkat ta bort det. total diss för det. nog om det. god natt. puss
men just det. glöm inte att du är ganska snygg.



bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0