TISDAG 15.19

Kom hem från skolan för ett tag sen. mötet gick helt okej. en aning segt. käkar glass. ben and jerrys. ikväll är det fotbollsträning som gäller. bara att bite ihop. känns inte som om vi har något kvar att kämpa för precis.

Ska snart ta min kära hund och gå ut i skogen. kanske plocka svamp. jag gillar inte svamp. men det är roligt att plocka. Mamma torkar svampen så att man kan ha det i sås sen. det är riktigt gott faktiskt ;)

Sitter och kollar lite på kläder och skor. Denns sjukt snygga väska dyker upp. fy fan vad snygg. Den kan bli din för 999 kronor på hm. den kommer inte bli min iallafall. hmh. sadface.

Visit hm.com

 

Jag försöker ändra på mig. jag vill vara själv att vara mig själv. Det är jag inte. Det är alltid någon som speglar sig. inte ens en handstil. det är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Pia(smilinggirls)

sv: vad bra! Jodå, min har varit bra! :)

2010-09-21 @ 17:12:25
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Mli -

snygg :)

2010-09-21 @ 21:31:59
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0