TOODILOO

fanny och madde (o) är fulla. jag är nykter. känner mig riktigt stolt. sitter ock stickar istället. väntar på att någon rolig ska logga in på fb eller skriva sms till mig. match idag. kändes riktigt bra. och fotboll är verkligen underbart. anny har gett mig inperation till handbollen. så kanske börjar träna snarrt. victoria är en underbar person. en fantastiskt trevlig kväll igår hemma hos henne. hotellet igår var riktigt dåligt. träffade lite folk. trevligt. jag ser inte fram mot morgondagen. historiaplugg och dokumentationer. storstäda rummet. igen. blir skitigt lika fort. jag ill även se ett matchreferat från matchen idag. det lär väll dröjja. nu ska jag äta upp fannys godis och kolla på grey´s anatomy. gaaaanska så najs! pussss.


Kommentarer
Postat av: fritte

dokumentation vet jag inget om!! ;D

2010-09-05 @ 12:27:55
URL: http://frittegreen.blogg.se/
Postat av: fritte

Ajjemän :)

2010-09-05 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0