TRÄNINGSVÄRK

kan knappt gå. men det är ju toppen. kom hem från gymmet för en liten stund, tog det lite lugnt körde bara armar, rygg och mage. men snart är det fotbollsträning. kan inte bli bättre. allt plugg är nästan klart så kanske kan börja läsa victorias bok snart. längtar verkligen. imorgon har vi sovmorgon och mamma försöker få med mig på spinning klockan 7 på morgonen. jag kommer att dö. vi fårse hur det slutar. troligtvis att jag sover till klockan 9. haha. fast om jag inte gör det så måste jag ut och springa efter skolan iallafall. har blivit ändrade planer med. blir tyvärr inte vetlanda imorgon. utan annan fest. blir nog minst lika bra. nu vill jag iallafall att klockan ska gå lite så det blir dags för träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0