UNDERBARA VÄNNER.

denna kvällen är inte på min sida. gjorde bort mig lite. min tv funkar inte. vill ha en ny tv. en vit platttv. visst jag har en platt men en svart. gillar inte det riktigt. iallafall så fungerar den inte heller för den delen. spillde just vatten över tangentbordet. vill ha en ny dator med. en vit mac. det skulle vara najs. men min ekonomi går inte ihop sig för tillfället. på söndag blir det troligtvis a6 med mamma och köpa nya  möbler till altanen. eftersom jag har fått 20000 av pappa. som jag ska inreda altanen för. så det blir nog riktigt najs. imorgon kanskde det blir mys med flickorna. var längse sen. jag har en vän som inte är som alla andra- linnea johansson.
mysig middag med fanny.! nu ger jag upp. god natt.



. . . du är något speciellt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klantis!! haha jag gillar dig också :)<3

2010-09-17 @ 22:37:47
Postat av: Ellen

bilden säger mer än tusen ord! äskar er <3

2010-09-20 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0