VILL INTE. KAN INTE.

hemma från matchen. usch.

sur, arg och ledsen. lasse och plugga är kvällen. jag dör.

jag måste göra bra ifrån mig. för att må bra. jag hatar att förlora. fast har börjat vänja mig detta året. jag tävlar på minsta lilla sak vi gör. det kan bara vara att få upp ett lock på en burk. jag ger mig inte heller. när det går dåligt. blir jag ledsen och jag är ledsen. det blev bara 2 mål. känner att det är mitt fel. hade jag gjort så istället så hade det inte blivit mål. tänker hela tiden. för att vara bäst får man inte göra misstagen. jag blir inte på bättre humör när folk säger. - bra spelat. det gick för fan inte bra! jag tycker inte om misstagen. det händer. allt oftare. jag vill vara bättre. bli bättre. göra allt. men idag var fanny bäst. och det är hon alltid!




Kommentarer
Postat av: sara

Det är jätte bra med mig :D

2010-09-12 @ 19:14:56
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst <3

2010-09-12 @ 22:02:22
URL: http://anderssonfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0