ALLA FINA MÄNNISKOR.

god kväll alla fina. halvsover framför datorn. ett fyspass och ett spinningpass sitter fint i mina ben. imorgon klockan åtta ska man stå redo för ett beeptest också. inte min önsketanke direkt. idag var det iallafall spinning igen och nu är det bara en gång kvar plus en gång till. träffade zuper-zazza-zara i badhuset och hon hade simmat 70 längder ;o svimade till lite där ja. men mycket duktig av henne tycker jag faktiskt. ikväll var det handbollsmöte med 'alla' fyra målvakter och det lät ju mycket.. intressant. nej jag är inte sugen någonstans. nu är det fotboll faktiskt. men måste mäta ut arbetsbågen, eller vad säger du gry? skön tjej.
melissa sjunger i mina dåliga datorhögtalare. och även idag har jag hunnit vara en sväng med sötfanncu på stan och inhandlat lite presenter och en blomma till min mamma som grattis till sin nya tjänst som chef på badet. grattis.
nu ska jag ta mitt täcke över huvudet och drömma om att jag springer mvg på beep imorgon. detta kommer dock bli en mardröm. puss

Kommentarer
Postat av: Zara

NU SPYDDE JAG LITE TILL......;)

2011-04-14 @ 15:00:45
URL: http://zarabertilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0