GOD MORGON GOD MORGON.

Ja, god morgon allihopa. Har ni sovit gått?
Det har iallafall inte jag gjort, jag somnade med tvn på och några timmar vaknade jag av att någon skrek. Då var det någon som skärde halsen av ett spädbarn. så jag vågade inte ens gå och stänga av tvn. Detta gjorde att jag hela natten har drömt om detta barnen.  Men nu sitter jag iallafall vaken och är pigg. Jag har fyllt i alla jobbtider och fotbollsmatcher i min kalender och småpysslat lite. ätit nästam en halv burk med nutella och en grape. Ska nu försöka få fart under fötterna och packa ihop spinnigkläder och jobbkläder. Jag ska också senare ringa till Myresjö simhall och fråga lite om simskola och sådant. intresseklubben antecknar. ikväll är det fotbollsträning, med fotografering till hemsidan. detta missar jag ju dock eftersom jobbet kallar. men det är ju ganska så gött med pengar sen.   nog för mig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0