HEJ PÅ ER SOLSTRÅLAR.

Vädret är ju som sagt underbart. jag tycker att det är helt perfekt, såhär kunde det få vara året om. Helt lagom varmt! Klockan är snart tolv och jag har hunnit med en långpromenad i skogen med lilla bus och jag har försökt att stå ut med min pappa vilket är omöjligt. han är helt klart den sjukast, jobbigaste och roligaste människan jag känner, något fel är det på honom. jobbig är bara förnamnet.

igårkväll, ja? vad hände. jo jag var spik nykter och frågade mina vänner ifall någon ville gå ner på stan med mimg, men det var ingen som ville. Så jag traskade ner i min ensamhet och på vägen hittade jag mitt älskade gatubarn josefine thulin, så jag hänkade på henne och möttes tillslut av självaste flinkenstien och marcus.
Jag och jossan hängde som små barn utanför hotellet hela kvällen och det var trevlig får jag säga, mycket trevligt. sen fick vi skjuts av fina Ellen och postbilen hem. Träffade även en Emil igår och det var mycket trevligt. längesen jag träffade den konstioga killen. götttt!

nu ska jag skriva klart min handlarlista och eftersom min mamma och pappa inte vil köpa något påskägg  till mig, så får jag väll göra det själv! ska snart bege mig mot stadens bästa affär, där jag håller till alla dagar, jo älskad ekonsum.

ikväll ska vi ut till nezzy, trevligt värre. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0