LÅNGT TILLBAKA.

sitter inne och försöker ge min sista chans till min älskade iphone. ljudet är sönder. inställningsappen har försvunnit. skärmlås knappen fungerar inte. höj och sänk knappen är borta. har ringt och pratat med tre och han trodde ALLT skulle bli bra om jag återställde telefonen. men han fattade nog inte vad jag menade med att delarna var borta. Men jag håller iallafall på att återställa den nu.

helgen har varit bättre än något. fredags var vi hos jossan och hade så sjukt kul. i lördags var jag på 20årsfest och hade åter igen sjukt kul. igår söndag, så var jag med my och tezz, lagade mat och spelade kinect. underbart!

nu ska jag iallafall ska gå ut i solen och ladda upp för fotbollsträning :) pusss

-jag börjar märka av dig igen, bra eller dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0