MEN TJENARE MANNEN.

God kväll alla nattugglor. ja så kan man också säga. idag var dagen som jag inte var på humör på. fick tillbaka en otroligt dålig apupärm som förstörde de kommande timmarna. när jag satt i mina djupaste tankar med och försökte klura på det som ska bli mitt mvg så ringer telefonen och vips så hade man ett sommarjobb. där började det goda. en sjukt jobbig träning och mycket skratt har jag just utsatt min kropp för. känns mycket bra om jag får säga det själv.
Nu laddade jag även hem 'a beautiful mind' som vi har kollat på i skolan, men jag klarar inte att vänta två veckor på att se slutet, så det tar vi ikväll istället.

dagen idag.



Kommentarer
Postat av: Ellenor

sv. jasså där ser man :)

hoppas du får en trevlig onsdag

2011-04-13 @ 07:59:30
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0