PUNKT SLUT.

Jag sitter i min säng. kom hem från jobbet för en timme sen. är helt slut i hela kroppen. det har blivit för mycket nu. det är sånt som händer. det är faktiskt det. jag sitter här och funderar. som vanligt. som alltid. jag har fönstret öppet. det blåser kallt. det regnar lite ute. ganska mysigt. jag kollar på mina nya fina skor som kom på posten idag. läser om andras problem på facebook. orkar inte bry mig. vad är jag för någon person. vad för någon kompis. jag är en kompis som har fått en blödning i hålfoten och inflamerade fingrar. det slutar inte att svullna. vad händer med mig. hela kroppen. varje del är snart dubbelt så stort. det värker. jag kväver det. försöker iallafall. häller alltid ett leende. jag är nu anmäld till simlärarutbildningen i emmaboda. och därmed har mitt projekt fått sin början. skönt att vara igång med det. mitt usb är borta. mitt liv finns på det. helt allvarligt. det är borta. jag vet inte vad jag ska ta mig till. fick även min försenade klänning från hm idag. mycket fin. vet inte hur jag rör mig. vet inte hur jag tänker. vet inte hur jag fungerar. jag vet bara att jag lägger mina tankar på allt som är fel. dig dig och återigen dig. det är sjukt. verkligen. jag är ledsen. för detta. vet inte vad jag ska tänka. vad tänker ni om mig. en stor fråga. ikväll har jag gjort om mitt spinningpass och imorgon är vi redan inne i vecka tre. kul. jag tar mitt täcke över huvudet och håller tyst.

kalla det vad du vill, jag lever livet på mitt sätt.


Kommentarer
Postat av: josefin

det jag tänker om dig är att du är sån jävla bra person, så känn dig inte konstig på någo sätt, känn dig stolt för den du faktiskt är! :)

2011-04-06 @ 19:23:53
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0