DET FINNS ETT.

Det finns något som är svårt att leva med. det är att veta att man inte räcker till. att man inte är tillräckligt bra som den man är. det är det som är jobbigt. jag lider varje dag för att det finns ett ansike som ligger som en bild innanför mitt pannben. den finns en bild på ett par snygga skor. jag ser en kropp. jag hör ett skratt. jag ler. men det är tragiskt. jag försöker få ur detta varje dag. jag vill få ut det. även om jag mår så bra av tanken. tanken som är bra. tanken finns. tanken är att jag inte räcker till. jag vill så mycket.  det var nära. nej det var det inte. jag kan prata om det i flera timmar säkerligen. det är en pojke där ute. en snäll sådan. som inte förstår. mycket ord. för mycket.

- igår blev det tillslu vetlanda efter många om och men. förfest hos adam. det var skoj. ikväll blev det återigen vetlanda. lagfest med lifare. underbart. dock blev det en mycket nykter kväll för min del :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0