HEMMA FRÅN SKOLAN.

ja, hemma från skolan och klockan är tre. slutade vid klockan två. men eftersom jag ligger efter lite i skolan enligt mig själv. så satt jag kvar en timme och gjorde det sista. är fortfarande inte riktigt klar. men nästan. nu ska jag gå ner till frysen hämta kyckling. steka den. göra kycklingsallad. ikväll är det handbollskolan. inte så jättekul. men ställa lite iblnad. ikväll tror jag det får bli en lugn joggingtur. inte jobbigt någonting eftersom jag har tre träningspass och skidåkning imorgon. livet är ganska bra för tillfället går riktigt bra i handbollen. går mindre bra i skolan. halkar efter mer och mer. får större krav på mig hela tiden. alla måste vara ännu bättre än vad det har varit innan. men det blir bara sämre eftersom ja inte har tid att plugga. handen gör mer ont. det är jobbigt. har inga kläder. det är jobbigt. men jag är iallafall ganska glad. imorgon är det torsdag och det är först avslutning på badkursen. sen åka lite snowboard med klassen. så inte så jobbigt. på fredag är det sista dagen innan lovet. underbart att vara ledig. sen är det fyra långa veckors apu. så kan det vara. nu ska jag inte skriva mer. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0