JAG HAR TÄNKT.

Jo det är så att jag har kommit på en sak. det är att i de flesta blogg inlägg så skriver jag "jag hamnade visst vid datorn igen" eller något i stil med ''nu sitter jag hr igen'' och jag har kommit fram till att det är ju det självklaraste som finns. när ni läser ett inlägg så fattar ni ju att jag har suttit vid datorn? sååå smart r jag! :)

Igår var det myskväll hemma hos nezzy.
mysig måste säga. fina flickor det! men kollade på världens hemskaste film. 'soraya M' alla satt och lipade hur mycket som helst och jag har aldrig gråtit så mycket till en film innan. men riktigt bra. så rekomenderar den verkligen.

Idag fyller en ny och bra vän 17 år. grattis Sofia! :)

Igår kom mailet om att mina älskade skor fanns i lagret. ett par sjukt snygga skor är nu på väg hem till min adress ovh till mig. underbart.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, tack igen Malin! (: ♥

2011-02-19 @ 11:41:52
URL: http://sofiacollerstedt.blogspot.com
Postat av: LINNÉA

jag sa ju att du skulle tycka att den var bra! och det måste du ha tyckt för jag har då fan aldrig sett dig lipa till en film innan ;) men jaa, verkligen hemsk ändå :((

2011-02-19 @ 16:17:50
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0