LIVET RULLAR PÅ.

detta med bloggen har jag lagt på hyllan denna veckan. har haft lite annat att tänka på. det är lite jobbigt att skriva med gipset om jag ska vara ärlig. men ett nytt försök ska jag börja ed nu!

igår fick jag ett impulsryck att jag ville åka till ketillsåds och åka  lite bräda. med mig fick jag två underbara flickor. ellen och tezzzz. sjukt najs blev det, även om vi fikade mer än vad vi åkte. bilder därifrån kommer någongång :)

idag har det inte varit stor aktivitet i min kropp eller hjärna. brukar ju ha fullt upp på torsdagar med både handboll och fotboll. men nu känns det inte allt för lönt att åka till eksjö. så ikväll blev det bara fotbollsträning. en frusen plan, en frusen malin och ett riktigt kallt väder var det som stod på listan idag. teknikträningen, eftersom det var halt och vi hade ingen målvakt. extra lugnt eftersom de inte ville att nån mer skulle bli skadad.. men det var kul iallfall.

just nu sitter jag och käkar nutella och tycker att livet är örättvist. varför är det jag som skadar mig jämnt? nu när allt, verkligen allt gick bra..


Kommentarer
Postat av: Sofia

snygg tjej!

2011-02-18 @ 11:49:45
URL: http://sofiacollerstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0