MAN KAN KALLA DET DAGEN SOM INTE FINNS.



Söndagar måste vara världens segaste dag? har iallafall inte gjort någonting, fast jo det har jag ju. Om man räknar så klockan halv ett inatt fick jag panik och var tvungen att träffa my. tur att hon står ut med mig, när jag behöver hjälp. gick hem och sov till klockan elva idag. det var sjukt längesen jag sov så länge. jag lagade frukost och tog det lugnt. pappa ville käka chinamat så det var ju bara tjata på mamma och hänka på. sen har jag mest sovit och pluggat hela dagen. även om jag inte har fått någonting gjort. sitter fortfarande här med tre arbeten som inte är klara. men jag börjar se ett slut på fritidskunskapen iallafall. efter allt pluggande så kände jag att förtjänade ett gympass så på med skorna och gick bort till gymmet. skönt att träna lite. nu sitter jag här igen. pappa vill åka till turiket. jag vill åka till thailand. mamma bryr sig inte. max vill vara hemma. så är läget förtillfället. vill beställa kläder med. kan göra det. men orkar inte. imorgon är det iallafall handbollsträning. om min hand blir bättre. samma änsla som när den var av. men jag tror att det bara är en stukning. men kan knappt röra den. men sånt är livet ibland. skönt att känna att man lever. imorgon är dte tandläkaren med. känns ju förjävla göttt. hatar det om jag säger så. vill inte ens gå dit. men då får man ju böta massa. det känns ju inte allt för checkt. vill åka snowboard. men sävsjöbacken är ju inte den roligaste. men har lovat att jag ska dra mig dit på onsdag kväll. sen på sportlovet ska jag försöka dra med mig mina kära vänner för att åka till kettillsås. det verkar ju inte heller någon höjdare. men det är väll lite bättre iallafall. nu har jag skrivit alldells för mycket stäver. och på tok för många ord. till ingen nytta.


tillbaka på ruta ett. kan man lugnt säga.
din ord gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: hedda josefsson - en blogg om hundar, hästar & livet.

skön blogg :D

2011-02-06 @ 22:33:37
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Myssssssing

Love ya darling :D <3

2011-02-07 @ 14:24:55
URL: http://myrome.blogg.se/
Postat av: tirre

jag ställer på kettilsås!

2011-02-07 @ 21:17:00
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0