TISDAG DÖDA BEN.

Det är tisdag och det innbär att när man sitter här vid halv elva är man trött i benen. fotbollsträningen ikväll var fin. målvaktsträning. fotarbete och slängningsteknik. konstigt att det kan vara så svårt att göra rätt.men det fixade sig bra i slutet. en timme styrka på det. så nu är nog alla muskelr döda. men det är upp med hakan. för imorgon klockan åtta ska man vara fräsch för ett gympass men handbollsflickorna. nu sitter jag och skriver blogg, fast jag tänkte säga eller jag vill eskriva att jag skriver på mitt samhällsarbete som ska vara inne denna veckan.
jag sitter och funderar på om man ska försöka skicka in och se om kan kan göra lumpen. kanske inte. detta är ett kommade fundering som jag inte alls har tid med just för tillfället. min hjärna är nämnligen fullproppad. provade ut nya kläder idag. jag beställde en matchoverall, en träningsoverall och ett träningset. detta blir inte lika roligt när det ska betalas. men nu är det ialafall dags för samhäll. puss



jag är kär, kär på nytt.

Kommentarer
Postat av: Zara ;)

det är aldrig kul när något ska betalas....

men shit vad snygga vi kommer vara ;)

2011-02-09 @ 09:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0