SÖNDAG?

det är söndag. ännu en dag utan aktivitet. ännu en dag med förbannade gipset. ännu en dag framför datorn. alla dagar ser lika ut. kan inte göra något. handet värker. det skaver i det lilla paketet. på tisdagen kommer beskedet. bort med gipset eller minst flera veckor till. det får vi se.

funderar starkt på om jag ska beställa hem ett par nya converse. är sjukt sugen. men det börjar bli lite tomt i plånboken med tanke på att lönen och halva studiebidraget redan är slut. men mamma lovade att betala lite, så det är inget att tveka på egentligen.

ikväll blir det fortsatt lugnt iallafall. laddar till en ny vecka på men extremt roliga apuplats.

jag kom på att jag inte har visat mina nyaste skor som jag fick hem förra veckan. ♥



jag hatar att inte förstå.

Kommentarer
Postat av: Tirre

sjukt snygga:) , hur höga är dom ? <3

2011-02-27 @ 20:14:51
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0