VÄNNER ELLER INTE VÄNNER. ALLA LIKA VÄLKOMNA.



konstigt nog hamnar jag alltid vid datorn. Ikväll var det för att jag skulle göra klart mitt samhällsarbete. men facebook är ju så mycket roligare. så jag orkar inte med samhällen. så ska snart gå och lägga mig. fotbollsträningen var inte så jättejobbig och jag hoppade över handbollen idag. lite dåligt samvete över det faktiskt. men så är det. imorgon är det fredag och det innebär att det är sista dagen innan lovet. sista dagen i skolan på fem veckor. lite tråkigt, ite roligt. vet inte alls. imorgon är det även sovmorgon. nästa vecka är det en röntgentid. om inte handen blir bättre. gör ågot fruktansvärt ont. men det är skönt att känna att man lever.  livet leker. puss



- sanningen är den som väger tyngst.

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

vad har du för kamera :D

2011-02-11 @ 15:58:33
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0