EN DUKTIG MALIN.

nemen tjenare snygging!
mycket har hänt.jag har fått hem mina fantastiska stövlar. jag har varit med om flera underbara dagar på vm. jag har kört mitt spinningpass. som förövrigt jättebra. jag har nästan dött idag på träningen pågrund av astma. jg har varit på gymmet och varit jobbig. jag har käkat på donken med zuper-zara. fått veta att jag ska spela match med u-damerna på lördag och match med mitt lag på söndag. imorgon hade jag bestämt för att festa. men jag är inte säkrillt sugen på det. så jag ska åka och kolla på fotbollscup i vrigstad istället. det blir nog suuperbra det med :D på lördag kväll är det myskväll hemma hos älskade my. ni ska veta hur mycket jag saknar mina vänner. idag fick jag en fet lön på 151 kronor. kan ju nästan kalla mig miljnär för tillfället. just nu sitter jag vid min egen dator för en gångs skull. papper över hela bordet. alla papper är saker som ska göras. byta massa tider. lämna in massa arbeten. göra en power-point. jag dricker proviva. jag tänker. nästa vecka måste jag gå till doktorn och fixa min astma medicin. imorgon är det fin handboll på tv. jag skulle ge vad som helst för att få se den matchen. älskade frankrike! men är väll bäst att jag håller på sverige. imorgon är det sådär lagom skönt att vara ledig. men ska starta dagen på gymmet hade jag tänkt. denna gången har jag tänkt att göra något iallafall. underbara målvakt på bilden. Daouda Karaboué. hela laget är underbart.  men annars är det ganska så hälrligt att carlén kan spela imorgon. det är värre med kim andersson. kommer bli en riktigt bra match!  pussssss




huh, du gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0