HANDBOLL.

Ja, och som sagt så blev det en sväng till vetlanda på morgonen. ett par svarta jeans till kommande dagar och en mascara. Gick upp till njudung och gjorde bort mig litegrann. Fick en fin runtvandring av en fin vän josef. när han lämnade mig så gick jag fel och runt i cirklar och folket i gallerian kollade på mig som om jag var dum i huvvet. jag gick faktiskt bara förbi 6 gånger! på vägen dit halkade jag och skämde ut mig inför ett gäng. ont gjorde det med. kul att man kan glädja någon ;) sen en trevlig hemfärd men anny och pontus :)

Klockan tre så var det iallafall dax för att åka bil till nässjö och åka buss därifrån till jönköping för vm-info. genrep inför kommande dagar. skittråkigt var det och det enda som jag gjorde var att äta på en mack. men det funkade ju det med.

ska snart dra slagget, det kommer bli en lång dag imorgon och det ska bli så jävla sköööjjjjj!

nu avslutar jag mitt kapitel av dig. hur gör du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0