HEJ DIN KÖTTBULL.

god måndag. sovmorgon till klockan 9. gött som fan. inte mycket gjort idag heller. men om 30 minuter så kommer thulinarna och hämtar mig. jag står redo för ännu en handbollsdag. inte riktigt än, men snart. för mamma håller på att laga kycklingsallad till mig!! helt underbart. kyckling 7 dagar i veckan serveras på min tallrik. dagens klädsel är inte så särkillt speciellt. alla ser nämnligen lika ut. en mysig vm-crew hood. kommer hem sent ikväll. och imorgon är det ännu en sovmorgon och på ondsag är det tillbaka till skolan. lugn dag. men på torsdag häller det. premiär passet i spinning. hej jag är nervös. hood- vm. jeans- crocker. skor- låga converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0