HEJ MALIN.

devote är förjävla segt och jag orkar inte ens bry mig. nu är jag tillbaka på blogg.se igen och stannar nog här ett tag iallafall :)

Idag är det torsdag och imorgon är dagen med stort D. jag min smarthead. trodde ju att vi skulle åka på förmiddagen. men så ska vi åka vid halv 4!?!?! :O nu är jag iallafall ledig hela dagen och det känns förjävla skönt. så jag ska ta mig en tripp in till vetlanda och köpa ett par svarta jeans hade jag tänkt. även hälsa på lilla anny på skolan. sen på kvällen så bär det av mot jönköping för att vara funkitionär på handbolls-vm. men ett galet bra lag. och det kommer bli mer än underbart! :DD

Idag när jag vi åkte till eksjö så satt jag och funderade. vart är den gamla malin?
- hon som sminkade sig och pattade håret noga innan skolan.
- hon som gick med högklackade skor i skolan.
- hon som målande naglarna varje dag, efter vad hon hade för kläder.
- hon som hade ett städat rum.
- hon som var snäll mot sin lillebror.
- hon som bäddade sängen på morgonen.
- hon som tände ljus och läste en bok på kvällarna.
- hon som gjorde ansiktsmasker.
- hon som gick långa promenader med bilbo.

ja, vart är den tjejen?
nu är den tjejen trött hela tiden. hon går med mössa för att hon inte orkar fixa håret. går runt med converse och jenas. lever i ett rum med kläder överallt! hon är sur på sin bror hela tiden. hon tvättar sitt ansikte med tvål. hon går runt kvateret med bilbo eller släpper ut han i trädgården. dte är den jag är just nu. punkt.


Idag gjorde jag det. något jag väntat på i flera månader. en sten lättade! jag är så otroligt glad. kolla in skönheterna på bilden. fast 1500 fattigare med. men det är värt det!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0