JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG HATAR DIG.



En helt okej söndag helt enkelt. gick fint i backen. Matchen gick fint. och träningen ikväll gick väll inte så fint. men jag var där och jag hade roligt.

Nu när jag är hemma och precis käkat lite tacos, mår jag ganska bra. Mina ben gör ont. träningsvärk i vaderna. inte jätteskönt. Men detta skiter jag i. Imorgon ska jag plocka fram mina längdskidor och ta en runda i spåret, för första gången iår faktikst. riktigt kul. fårse om jag har samma mening om det imorgon.

På torsdag går vi ut på grus. det ska bli ganska gött att komma ut på stor plan, men inte grus. det tackar jag gärna nej till. på fredag är det hyvelcup. jag hoppas jag får vara med. punkt.

Nu ska jag käka choklad och börja plugga litegrann hade jag tänkt. lite halvlojt. min fint på söndagen. men tanke på att det är en lång ledig dag imorgon med.


old times.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0