JAG KAN INTE HÅLLA DOM BORTA.

Det ligger på ytan. det blir för jobbigt. ibland så. som tur är har jag mina underbara vänner. En tjejkväll som böev mer än lyckad! My, Tezz, Nea, Jossan, Hanna, Ellen, Tova och Lilla Sofia som fattades. Vilket gäng asså . Mycket snack. precis som det ska vara. midre god mat. men så kan det vara. asgod efterrätt!

Idag var dagen då jag gjorde mina förta minuter i u-damernas lag. en underbar känsla och det gick suuperbra. hoppas att det kan försätta att gå bra imorgon, då är det dags för ny match. Först jobb i backen, direkt till Eksjö för liiite gooo handboll. Sen hem en snabbis och sen till vetlanda för liiiite gppp fotboll. En dag som är planerad i minsta detalj. underbart! puss.



Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart

Kommentarer
Postat av: Sofia

sötan!

2011-01-30 @ 11:24:22
URL: http://sofiacollerstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0