JAG VILL SÅ GÄRNA SÄGA.

sitter här framför datorn med krullhår.  ser ut som nån annan pudel. kollar på heartbreak hotel och halvsover lite. lite proviva med sitetr fint i magen. lagade mat. men klarade inte av att äta. så ska snart byta ut mina skidkläder mot gymkläder. ska snart ta och ge mig bort mot gymmet. dom säger ju att man ska träna bort träningvärk. jag vet verkligen inte vad jag har gjort. men mina vader gör något fruktansvärt ont. läxorna ligger på hög också. men jag klarar inte av att plugga. vet inte varför. men nuuuu ska jag dra bort och träna lite. laddar för lite bollträning ikväll med. det blir fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint :D

bild fråån dalarnas tidning från kopparcupen.



Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg är du målvakt ? :D

2011-02-12 @ 10:54:51
URL: http://elinaarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0