S-S-S-S-ÖNDAG.

en ledig dag. tummen upp för det. igår var det riktigt roligt! massa snygga handbollsspelare. uuhh.

idag ahr det inte varit mycket aktivitet kan jag säga. vaknade vid 10. pappa har varit jobbig hela dagen. lagat mat. snart ska jag upp till bahuset och köra igenom mitt spinningpass och sen senare ikväll är det fotbollsträning i vetlanda. en trvlig resa med zuuuper-zara är det som jag ser fram emot på söndagarna. imorgon är dte åter igen dags för en heldag i kinnarpsarena. imorgon hoppas jag innerligt att mina gummistövlar kommer. det skulle blir så mycet lättare då.



jag har trott allt bra.  vetlat tro. något som jag ville ha. det var du. men allt är fel just nu. det känns konstigt. jag ville verkligen. men det är slut nu.  jag måste kunna andas. för min egen skull.  jag måste kunna leva. för min egen skull. det är jobbigt. jag kollar igenom dina bilder. gång på gång. varje dag. jag vill skriva. men inte. jag vill inte vara jobbig. jg vill veta vad du säger. just du. är du den jag tror att du är? elle rär du någon annan. det svårt att få veta dte. eftersom alla säger olika. jag har en bild av dig. det kan vara den som är bra och rätt. eller det som är dålig och fel. jag vet inte. jag är en idiot. jo tack jag vet.


Kommentarer
Postat av: Ellen Thulin

mina fina flickor!

2011-01-23 @ 17:45:24
URL: http://ellenthulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0