UTKAST.

älskade mamma bakar bullar. sjukt gött. dagen starade med en härlig sovmorgon. sen vidare till vrigge för att köpa ett par grusskor. blev helt vanliga adidas. billiga var dom med. Sen vid två skulle jag träffa alex vid gymmet. men förvirrad som han är. så fick jag träna ensam. men det funkade ju dte med. fick ganska mycket gjort idag iallafall. ska snart dra mig till duschen och fräscha till mig lite. ikväll är det vrigge cup. och jag och tezz ska ha första plats. nu ska jag ta tag i massa saker. försöka rensa lite bland mina kläder. ladda min systemkamera. och fixa lite småsaker inför helgen. plugga lite med kanske. ikväll blir det att titta på handbollen hemma hos tezz och jag ahde tänkt att köpa massa godis och fetta mig hela kvällen! trevligt. pussss

- Du eller du, det blir bara fel, så jag väljer mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0