HEJ KOKOSNÖT.

hejj nötter. jag lever och jag är mindre glad. har varirt i jönköping hela dagen, jag har klippt av mitt långa hår. jag är nöjd med kortare. jag har inte köpt någontitng. just nu sitter jag och käkar godis. ellen ringde nyss, så ska träffa henne lite senare. gå en runda och snacka skit. låter underbart i mina öron. annars så lagas det mat i hela huset, storebror är nänmligen hemma och då är det storkok som är på g. mamma passar på att spara lite jobb till honom med. Igår var det 'poolparty' hemma hos bästa ellen och det var riktigt kul, förutom att ingen badade då. men god mat, roliga lekar.  kul när alla går in för det. själv vann man ju ganska stabilt på tipspromenaden. det var viktigt. puss


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

hihi det var skitsnyggt. puss

2011-07-02 @ 18:46:53
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0