IDAG ÄR JAG GLAD.

Uppe med tuppen. solen lyste rakt in i mitt rum, jag vaknar och ser att hela mitt rum är fortfarande i ordning. Jag ser min packning, som innebär västervik ikväll och jag längtar överdrivet mycket. Jag tog därför på mig mina gladaste oranga chinos och solbrillorna, tog en macka i handen och cyklade till jobbet. Klockan 15.15 är det planerat att vi åker.  Har planerat för sol, shopping och longboard. Jag har även med min dator som särkert göra att jag kommer fastna vid gossipgirl.

Jag sitter nu på jobbet, min sista dag och börja känna att det kommer bli lite tomt utan detta. Att cykla hit på  morgon, läsa vetlanda posten, sitta på fb hela dagarna, spela harpan eller spindelharpan, svara 'välkommen till sävsjö kommun' och skojja med alla sköna människor.  

Igår gick jag och ellen 8km powerwalk med stavar i spöregnet. dettta kallas underbart! en sån otroligt mysig tjej.

Jag fick även hem min nessesär (?) igår och jag gillade den, skulle egentligen inte fått den igår, men mamma kan ju inte hålla sig. Ellen bara skrattade.

livet går vidare, en jävla tur det. uu i like it.

suckers.

inte jag idag, fast en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0